Blog

maj
13

Co ma wspólnego ciągłe doskonalenie z wygrywającą strategią? Większość ludzi zainteresowana zarządzaniem słyszała o ciągłym doskonaleniu. Ci, którzy interesowali się tym tematem– na pewno doskonale znają studium przypadku Toyoty – to przykład jednej z pierwszych firm, która z ciągłego doskonalenie uczyniła swoją kulturą organizacyjną. Stałe usprawnianie i doskonalenie towarzyszy tej firmie z zasadzie od momentu ...


Czytaj więcej

maj
12

„Każdy myśli o zmianie świata, ale nikt nie myśli o zmianie samego siebie” Rola lidera w procesie zmian „Każdy myśli o zmianie świata, ale nikt nie myśli o zmianie samego siebie”. Cytatem z Tołstoja zaczyna się najnowszy raport Mc McKinsey Quarterly Insights dotyczący roli liderów we wdrażaniu zmian w organizacji. Raport, wyraźnie pokazuje że wiele procesów zmian nie udaje się, ponieważ kadra ...


Czytaj więcej

maj
11

Jak masz na imię? O dopasowaniu do klienta Kilka tygodni temu stojąc w kolejce w jednej z kawiarni sieciowych obecnych w Polsce byłam świadkiem pewnej sytuacji. Pewien starszy mężczyzna zamówił kawę. Właśnie za nią zapłacił, a barista znajdujący się po drugiej stronie lady zadał mu następujące pytanie: - Jak masz na imię? - Słucham? odparł ...


Czytaj więcej

mar
13

Dbaj o rekomendacje swoich Klientów W zarządzaniu doświadczeniem klientów temat rekomendacji jest stale obecny i wiele już o nim napisano.Towarzyszy mu zawsze rozmowa o satysfakcji klientów lub poziomie niezadowolenia, ale firmy są świadome, że w obecnych czasach wysoki poziom satysfakcji nie oznacza bezwarunkowej lojalności i skłonności do rekomendacji. Organizacje wiedzą, że w pozyskiwaniu nowych klientów żadna taktyka ...


Czytaj więcej

mar
06

By to co niemożliwe stało się możliwe - Customer Experience Bar Raiser Pracowałam kiedyś z kolegą, który miał na imię Zbyszek. Jednak większość osób, które znałam nie mówiła to niego zwyczajnie - "Zbyszek", tylko - "a Zbyszek mówi niemożliwe". Jestem przekonana, że każda firma ma przynajmniej jedną taką osobę u siebie na pokładzie. Niezbyt dobrze ...


Czytaj więcej