Blog

paź
01

Odpowiednia stymulacja zmysłów kluczem do dostarczania pozytywnych doświadczeń Zanim zaczniesz czytać poniższy post proszę, spróbuj przypomnieć sobie sklep, w którym zapamiętałeś jakiś zapach, lub miejsce, które ostatnio odwiedziłeś i wprowadziło Cię w zachwyt swoim wystrojem i stylistyką wnętrza. Czy widziałeś coś co Cię zachwyciło, lub spróbowałeś czegoś czego smaku już nigdy nie zapomnisz? Ponieważ każdy ...


Czytaj więcej

sie
21

O tym, jak można spełniać oczekiwania klientów – przykłady z życia Szukając tematu na dzisiejszy post, kilka dni temu, zadałam bliższym i dalszym znajomym oraz rodzinie pytanie o wspomnienie najlepszego serwisu lub miejsca w którym czują, że są obsługiwani najlepiej. Wyniki tego subiektywnego i małego badania zestawiłam z oczekiwaniami klientów opisanymi przez Kelly Mooney w ...


Czytaj więcej

lip
28

Polskie firmy coraz mocniej zaczynają odczuwać potrzebę zarządzania doświadczeniami klientów celem utrzymania swoich klientów i stałego wzrostu. Wg raportu zrealizowanego w Polsce przez Microsoft „Wyzwania CMO 2014. Dokąd zmierza marketing” aż 82 procent szefów marketingu w Polsce twierdzi, że obszarem, z którym będą musieli zmierzyć się w perspektywie następnych 3 lat, będzie CUSTOMER EXPERIENCE. Jednak...


Czytaj więcej

cze
30

Przywództwo w Customer Experience Management Jakiś czas temu trafiłam w sieci na obrazek powyżej. W doskonały sposób przedstawia on rolę przywódcy. Szczególnie mocno wydaje się odzwierciedlać sytuację na polskim rynku managerów, którzy pełniąc wysokie stanowiska zapominają o swojej najważniejszej roli – prowadzeniu ludzi we wspólnym kierunku. Jeśli ktokolwiek wdrożył lub wdraża u siebie w organizacji ...


Czytaj więcej

maj
28

To prezes wyznacza kierunek Coraz więcej firm w Polsce zauważa konieczność zarządzania doświadczeniami klienta (customer experience management), aby zwiększyć lojalność swoich klientów i ich chęć do bycia adwokatem firmy. Firmy wprowadzają programy budujące lojalność klientów lub badające ich skłonność do rekomendacji, ale sukces odnoszą te, w których na straży obietnicy „Po pierwsze Klient” stoją Prezesi ...


Czytaj więcej