Blog

lis
19

Spotkania z nauką – psychologia społeczna Czy respondent okłamuje badacza czy też wprowadza w błąd samego siebie? Badania empiryczne dowodzą, że ludzie ulegają iluzji bycia „lepszym niż przeciętny” (Wojciszke 2004). I tak na przykład czujemy się mniej podatni na wpływ reklam w porównaniu do innych ludzi. Doskonale prowadzimy samochód i świetnie znamy się na gotowaniu. Postrzegamy ...


Czytaj więcej

lis
19

Spotkania z nauką – psychologia społeczna Czy respondent okłamuje badacza czy też wprowadza w błąd samego siebie? Badania empiryczne dowodzą, że ludzie ulegają iluzji bycia „lepszym niż przeciętny” (Wojciszke 2004). I tak na przykład czujemy się mniej podatni na wpływ reklam w porównaniu do innych ludzi. Doskonale prowadzimy samochód i świetnie znamy się na gotowaniu. Postrzegamy ...


Czytaj więcej

lis
07

Odcinek 1 - Podróże Noemi po Dolinie Krzemowej Czy zastanawialiście się kiedyś, jak poprawić komunikację i pomóc pracownikom uczyć się w miejscu pracy? Zacznę od przestrzeni. Przestrzeń, w której ludzie pracują, oraz sposób, w jaki dzielą się wiedzą, mają niebagatelne znaczenie. Świat staje się coraz bardziej złożony. Wyzwania, z jakimi mierzą się przedsiębiorcy czy organizacje ...


Czytaj więcej

lis
03

Zrozumieć potrzeby dzieci i dorosłych Kilka tygodni temu mojego synka czekała pierwsza wizyta u stomatologa. I pewnie, jak wielu rodziców, których dzieci pierwszy raz odwiedzają dentystę bałam się bardziej niż mój 3 letni syn. Iganś wierzy w bajkę o robaku, który rano i wieczorem atakuje jego ząbki i rozumie, że tylko szczoteczka do zębów wraz ...


Czytaj więcej

paź
10

Przedsiębiorstwa muszą pamiętać już nie tylko o klientach, ale w dużej mierze o pracownikach. To oni są motorem napędzającym rozwój organizacji oraz budującym wizerunek firmy na zewnątrz. #1. Określenie celu przedsiębiorstwa – pracownicy powinni znać cel przedsiębiorstwa, rozumieć i odnosić do niego swoje obowiązki oraz zadania, które wykonują. Cele w biznesie funkcjonują w złożonym środowisku, …


Czytaj więcej