Blog

kwi
26

Bo trzeba być dobrym człowiekiem i pomagać innym Takie słowa zostały mi w pamięci po majówce na Podlasiu. Zmęczeni na 40 kilometrze rowerowej wycieczki rozłożyliśmy się pod płotem drewnianego domu w jednej z podlaskich wsi. Mieliśmy resztki jedzenia i picia i marzyliśmy o jakiejś restauracji lub chociaż przydrożnym barze. Zauważyliśmy jak drogą na przeciwko idzie ...


Czytaj więcej

lut
14

Customer Journey Miłości Na jednym z wykładów poświęconym zarządzaniem innowacjami w ramach programu Digital University Profesor Stefan Thomke zapytał osoby zgromadzone na warsztacie czy posiadają produkty marki Apple. Okazało się, że niespełna cała sala wypełniona jest właścicielami przynajmniej jednego urządzenia marki Apple, a jeden z uczestników szkolenia przyznał, że posiada ich dokładnie 10. Profesor zapytał ...


Czytaj więcej

sty
09

Mały rachunek sumienia 2014, czyli 7 obserwacji z rynku Customer Experience Management w Polsce Przywitaliśmy Nowy 2015 rok i to doskonały czas do refleksji nad rokiem, który właśnie minął. W 2014 roku zaobserwowaliśmy, że nastąpiła jak dotąd największa dynamika wzrostu zainteresowania tematem związanym z zarządzaniem doświadczeniami klientów. Poniżej przedstawimy 7 wybranych przez nas obserwacji Customer ...


Czytaj więcej

sty
09

Wyzwania dla polskiego rynku Customer Experience Management w 2015 roku W tle obserwacji, które poczyniliśmy w 2014 roku kształtują się wyzwania dla rynku CEM w nowym 2015 roku. Poniżej przedstawiamy 6 wyzwań, które stoją przed firmami, które już wdrożyły i realizują podejście związane z zarządzaniem doświadczeniami klientów, jak i pozostałych, które jeszcze o tym nie ...


Czytaj więcej

gru
10

Czy klient ma zawsze rację? Blisko 100 lat temu Harry Gordon Selfridge powiedział znane nam wszystkim słowa “Klient ma zawsze rację”. Ponieważ krążył on po świecie pomiędzy USA a Wielką Brytanią – do dziś trwają spory, czy powiedzenie to ma swoje korzenie w jednym, czy drugim kraju. Słowa “klient ma zawsze rację” wiele lat temu ...


Czytaj więcej