Blog

lip
29

Co to są persony i jak je tworzyć? Persony pomagają lepiej zrozumieć klienta (lub przyszłego klienta), ułatwiają dotarcie do niego i pomagają zrozumieć specyficzne potrzeby, obawy i zachowania różnych grup klientów. Persona to fikcyjny reprezentant twojego konsumenta. Na najbardziej podstawowym poziomie persony pozwalają spersonalizować i skierować marketing do odpowiednich odbiorców. Persony tworzy się korzystając z ...


Czytaj więcej

lip
20

Największa przeszkoda w tworzeniu klientocentrycznej organizacji Jeśli chodzi o postawienie w centrum organizacji klienta to w zdecydowanie łatwiejszej sytuacji są młode organizacje, gdzie klientocentryczność od początku może być osadzona w kulturze organizacyjnej. W tych zwinnych organizacjach wszystko jest nowe, więc wdrożenie wielu koncepcji jest prostsze. Zdecydowanie trudniej jest w organizacjach, które mają za sobą pewną ...


Czytaj więcej

lip
20

Jak z pracownika zrobić najlepszego ambasadora naszej marki? Kilka dni temu na jednej ze znanych stacji benzynowych byłam świadkiem sceny, jak pracownik obsługi w roli kasjera wspierał matkę w czasie, gdy jej rozkrzyczane dziecko próbowało wymusić na niej zakup kolorowej zabawki. Matka zmęczona sytuacją nieugięcie tłumaczyła dziecku, że nie kupi mu kolejnej zabawki. Obsługujący pomógł ...


Czytaj więcej

lip
17

Jeszcze nie tak dawno temu, gdy pojawiało się hasło Customer Experience Management większość managerów w firmach reagowała pytaniem, „o co chodzi?” i „co to jest?”. Niektórzy nie przyznawali się do swojej niewiedzy i tylko kiwali głową w miarę, jak temat był rozwijany. Zdarzało się, że realizowaliśmy projekty dotyczące...


Czytaj więcej

kwi
29

Kilka wskazówek jak budować organizację opartą o pozytywne doświadczenia klientów Organizacja, której zależy na budowaniu pozytywnych doświadczeń klientów powinna zdać sobie sprawę z tego, że budowanie takie powinno być ujęte w pewien uporządkowany system, a zarządzanie doświadczeniami klientów (customer experience management - CEM) powinno być świadome, co oznacza, że powinno być odpowiednio zaplanowane, odpowiednio wdrożone ...


Czytaj więcej