Blog

maj
31

To pytanie, które dość często gości na ustach osób zajmujących się sprzedażą. Większość firm, które z powodzeniem funkcjonuje dziś na rynku nie miałaby szans na przetrwanie, gdyby nie uwierzyła, że właśnie tak jest.


Czytaj więcej

lut
18

CZY WIESZ, ŻE…, czyli dlaczego opłaca się dobrze obsłużyć klienta.


Czytaj więcej

gru
31

Obsługa stałego klienta jest pięć razy tańsza niż zdobycie nowego, a utrzymanie go ma istotny wpływ na zwiększenie przychodu firmy, nawet o 80%. Odejście stałego klienta jest bardzo mocno odczuwalne. Jak sprawić, aby klient nie odszedł do konkurencji i pozostał lojalnym użytkownikiem ?


Czytaj więcej

paź
22

Wszyscy obsługujemy klientów. Wszyscy jesteśmy klientami. W firmie usługowej, takiej jak nasza, wszyscy obsługują klientów, nawet jeśli wydaje nam się, że tak nie jest. Jest. Nie musimy mieć bezpośredniego kontaktu z klientem, aby być zobowiązanym do pamiętania po co i dla kogo robimy to, co właśnie robimy. Wydaje się proste, ale jest sztuką...


Czytaj więcej

paź
22

Customer Experience Management, kojarzony do niedawna wyłącznie z obszarem b2c, wkroczyło mocno na rynek b2b. Do niedawna uważano, że decyzje klientów na rynku b2b, kierowane są wyłącznie względami ekonomicznymi. Dziś jednak już wszyscy zdają sobie sprawę, że to co się liczy to relacje i doświadczenia klientów. Właśnie na polu Customer Experience będzie toczyć się walka o serca i portfele klientów...


Czytaj więcej

poprzednia 123456...9następna